Trio Kattgränd
Fredag 14 November kl 19:00
Trio Kattgränd är åter redo att spela och sjunga på Baggen. De reder ut dryckesvanor med visor från förr och diskuterar det sorlande kroglivet med Bellman, Vreeswijk och Monica Z. Håller låda i pianobaren och sjunger snapsvisor i jazztappning. Och som vanligt blir det även lite lösa tyglar, oväntade intermezzon och egenskrivet!
Texter av Karin Jacobsson och Daniel Gahrton.
Mats Dimming - bas
Daniel Gahrton - piano, sång m.m.
Karin Jacobsson - sång
Entré: 230 kr Stud/pens: 190 kr
Klicka på ”BOKA” och boka via billetto.
Eventuellt resterande biljetter säljs vid entrén.
Eventuellt resterande biljetter säljs vid entrén.